Never Perfect

Disclaimer


Assalamualaikum stalker! ^^

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here ! width="210" height="80" !

Music Player

  (paste with your own music player)

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Amira
Others:   
Bosan melanda ~



Hola :')
Hm, bosankan? Ofcoz lahh~ Cuti sekolah tak pergi mana-mana pun. Cadang nak balik kampung,
tapi kakak aku a.k.a Wani dia kerja. Hm, nak balik kampungggg :'((( Serious bosann mehhh -.-
Badan pun dah demuk -,- *Tittt* Ini rahsia :p Nak hanggg !! Tapi duit tak ramai :/
Jadi saya memutuskan untuk................. *JengJengJeng* Duduk rumah jea.
Hmm *SadCetowi* Kkkk, tapi kakak aku kata nanti kalau dia cuti dia nak
ajak aku hanggg. *Dancing* Dia nak belanja, makan, baju, and everything~
Huhu! Ini yang best ni. Sayang123 dekat kau :*****
*MohonJanganKembang* Hihi :p And one more thing
Alhamdulillah aku dah tidur awal sekarang ni, bangun pun awal. 
Maybe untuk sekolah minggu depan :') Aku nak sekolah bebetul ohh, tak mo
ponteng sangat, nanti jadi ............... comel. #Ehh ? Haha
Seriously menyesal gila tak sekolah. #TeamSelaluPonteng* Hm, harap
lah cikgu-cikgu boleh jadi kawan, kalau tak meh aku lawan. LOL ^^
Tapi macam manalahkan, aku nak pergi sekolah. Nak pergi dengan kawan pun susah
aku ni bersiap makan tahun -.- Ayoyo~ Hm, kita tunggu dan lihat jelahkan ? 
K sudah cukup sudah, sampai disini kunaip *Kmerepek*
Kbye Assalamualaikum/Waalaikumsalam :')

Labels:



Older Post | Newer Post