Never Perfect

Disclaimer


Assalamualaikum stalker! ^^

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here ! width="210" height="80" !

Music Player

  (paste with your own music player)

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Amira
Others:   
Happy Birthday and I have new cousin :*


Koranggg! I have new cetowi :p
Aku dapat cousin baruuuu!!!! Serious sayang diaaaaaaaaaaaa.
Dia comel. And dia anak angkat aku, adik angkat aku. Yeahh! *MoodGedik*
Hikhikhik. Dia tidur rumah aku semalam. Awwww! Aku tidur dengan dia beb :pp
Dan yang lagi best! Dia tak kisah pun siapa pun nak pegang dia.
Kes sporting arr :D Dia suka didukung. Penat! Tapi ringan gila doeee :*
Korang nak tengok muka dia tak ? Jap-jap :D
Owke dahh! See ~ Comel macam aku right ? Haha LOL
Nvm yang penting wa sayang ini budak dileee-dileeeee!!!! *Titik*
#Ehhhhhhhhhh lupa nak bagi tahu name dia "Faris Haikhal" Age dia 25 hari xD
Dia selalu buat drama ohhh! Means, kalau tidur suka main-main.
Baru je letak dah bangun. Kalau tidur betul-betul lagi kelakar
dia suka senyumm! Aww dahlah ada lesung pipittttt. Like me ;p
Haha. Oke habis kisah Baby Faris.
Now nak cetowi pasal MAK baby faris~
*JengJengJeng*



Harini Birthdayy diaaaaa!
Happy Birthdayy to mak itam. Atam, adik sayang atam. Muahhh!
Name sebenar dia "Sabariah" Name pemes dia "Joyah/ekin" Haha




 
See, ini dekat rumah aku! Depan pintu. Haha
Tolong jerit yang dorang ni sweett! Aku selalau JEALOUS x.x



Alhamdulillah, dah kahwin :D Tapi tak tak datang masa tu :'( Sob sob Y.Y
NVM name jejaka di atas adalah "Aliff Haikhal"
Dia "Pak itam" Dia yang bagi gelaran "Cepet" dekat aku :p
Sayang 12345 sama pak itam :**


See lagiii! Dah mengadung~ Hihik semua ni gambar lama. Yang baru gambar baby Faris je :p
And aku harap dorang hidup bahagia selamanyaaaaaaaaa~ Yeyy! Sudah sampai di sini :)
Ba....ba....bay :D Assalamualaikum Pembaca setia :DD Muahh!

Labels:



Older Post | Newer Post