Never Perfect

Disclaimer


Assalamualaikum stalker! ^^

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here ! width="210" height="80" !

Music Player

  (paste with your own music player)

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Amira
Others:   
SEKOLAH DAH NAK MULA BEB xD



Hulaa :* i'm backkkk :D ahakss~ 


Baca titlle? Hm sekolahhh bebbb!!! Tak nak sekolah lagi :/ *hentak kaki*tapi nak sekolah. *Ayat macam paria* haha nak sekolah sebab rindu kengkawann.
*Boo* takkan aku je rindu dorang? *Pesanan* "We korang, rindu aku takk?" *Krik krikk krikk*
hm takpelah. Tapi aku nak korang tahu yang aku RINDU korangg. *Kuang kuang kuang*
NVM :p haa, kokorang dah beli barang sekolah? Aku dah beli lah jugakk. *Siapa tanya?* Hhah
WHAT EVER :PPPP tengok barang sekolah tu macam tak percaya aku FORM 3 :O wooouhhhH!!!Tidakkk, taknak form 3 :///

tengok muka tu? Comel right? Like me ? Kakhakhakah >.<
macam tulah muka tak nak form 3. Hahha :D orang dekat atas ni adalah " future 
CRUSH vs HUSBAND" Hhhahahhaha SS doe aku :pp *campak tomato* LOL
kkk dah tak nak taip apa donggg. Tolong bagi idea bahh ;)
Haaa, haritu ada update nak hang, tapi tak hang pun -.-

kakak aku arr, sembang jeeaaa!! Kerja lagi! Kata cuti.
Dah pasang angan dan nak hang. Hahah, tapi kan tak jadi kuar dia belanja 
ais-krim cornetto black and white. Wowwo tadelah sedap sangat -,-
tapi bersyukurlah kakak aku murah hati. Haha, nak tunggu beli sendiri memang tak ar.
Hahha xD




Lookk ? Terliur tak? Hhah, LOL tak ada kerja -,-
Bosankann, jadi benda kecil pun nak update. Alang-alang~ Update jea :D
Apa apa pun ribuan bin juta kepada kakak aku..............


Demukk. Hihkihkhik :* kalau rajin follow dia dekat
Blog : http://meikatokihere.blogspot.com/
Twitter : https://twitter.com/WawanieeKaa
Facebook : https://www.facebook.com/eirulwanie
Oh yeahh! Mekacehh *cium cium ala ala datin* ahha

LOL klah malas nak update lama-lama. Buat tangan den sakit jea -,-
FAKTA : macam-macam bahasa aku gunakan? Suka hati wa lhakan? Hahha
K kk bye Assalamualaikum/waalaikumsalam warga blogger :**

Labels:



Older Post | Newer Post