Never Perfect

Disclaimer


Assalamualaikum stalker! ^^

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here ! width="210" height="80" !

Music Player

  (paste with your own music player)

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Amira
Others:   
*Ehem ehem*



19/1 Heywooo, I have many cetiwo. But malas nak update :3
sorry kepada yang selalu bukak blog ni tapi tak update apa-apa
sorry sangat :/ bukan apa, malas nak update... Kalau dah dapat update 
tak ingat dunia punya xD hihih, first cite pasalllll. Happy new all :DD
Ops dah terlambat eh? Hm takpelah, yang penting ini first update untuk
TAHUN ni :DD hihih kedua cerita adalah........ Hmm, hmm
I HAVE NEW CRUSH *Uhuk uhuk* hee bukan apa.
Masa tahu lepas ada Crush jugak. But hmm. DIKECEWAKAN! *Titik*
Haha, yang penting aku tak SAYANG ex crush aku dulu.
Just now hanya adaaaa .. *Jeng jeng jeng* mana boleh bagi tahu ;)
nanti dia tahulah yang aku minat dia. *Kuang kuang*
dia comel sangat, then baik, penyayang, tak sombong, selalu dia  yang 
tegur dulu :3 nak harap aku tegur MEMANG tak lah :D
Hihi walau apa pun orang cakap pasal dia. I DON'T CARE! 
I just want Him. Atoto ;p Haa ada satu cerita lagi, malam bila entah
aku MIMPI dia, MIMPI diaaa! Arhh so sweet xD
nak tahu tak mimpi macam mana? Ha macam ni, masa tu dekat sekolah
dia dekat tingkat berapa tah, aku dekat tingkat bawahhhhhhh sekali
then dia ada campak sesuatu  dekat aku, then aku bukak ada
sekeping duit seringgit, dan dalam tu ada duit syiling, aku bukak duit tu, ada
macam-macam PERKATAAN dekat duit tu. Wahh, contoh
PERKATAAN yang ada "I love you" "I miss you"
"I want couple with you dear" OH GOD :O tak terkejut sebenyarnya :o
Then aku senyum macam kambing, then dia pun senyum dari atas. Arhh ?*Melting*
 And yang aku tahu dia Sweet tahap apa pun aku tak tahu ~
hihi, then sampai situ je mimpi tu :/ sebab mak kejut pergi sekolah.
Huwaaaa! Aku touching sebab mimpi tu tak ada jalan akhir, jadi aku
memutuskan untuk TAK PERGI SEKOLAH. Nice -,- haha :p
Kalau ternampak dia ke mesti aku SENYUM like ar goat :p
Hahaha tapi kamping yang wangilah :F
Klah sampai disini sajaa. Nanti kalau ada apa-apa lagi aku cerita lagi k ;)
Yang penting now aku rasa bahagia dapat rapat dengan dia :D
Kbye assalamalaikum. Bye!

p/s : maaf kalau ada TYPO. TQ

Labels:



Older Post | Newer Post