Never Perfect

Disclaimer


Assalamualaikum stalker! ^^

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here ! width="210" height="80" !

Music Player

  (paste with your own music player)

Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner:Amira
Others:   
I'm back!


Finally Mira is back!! HAHAHA dah lama ohh tak update blogg, last update masa 19/1/2013
hehe busy sikit *la sangat* ok abaikan :P Terdapat banyak kisah yang anda semua perlu tahuu. Ahaks. 


  Ok first cerita mengisahkan tentang PMR dah habis. Kus semangat! Habis jugaaa.
Nasib baik tak ada yang GAGAL. Alhamdulillah :') ini semua berkat ada niat nak belajar. HAHA
Bukan apa, aku ni seorang yang cool. Tak gabra. Cehh menyampahh!! Aku dapat keputusan yang cengitu 
pun dah bersyukur sangat3 :* Nak tahu dapat berapa? Haaaa jeng jeng jeng *bunyi dram*
tersebutlah all kisahhhh~~~ ok tamat. HAHAHA nanti lah korang tahu. Bukan apaa
malas nak menunjuk *lala* Ok next story. Dengar cerita sekolah dah nak dekat. Dengar cerita jelah xD
  Tapi ada orang kata cerita tu memang betul -.- ayoyo hahaaha biarlah apa orang nak kata xD 
tapi tapi tapi aku tak nak form 4 woi!!! Bukan apa nanti tak sama class dah dengan Ellysha :( dia
dahh ahh kawan baik aku, dia boleh gila kalau aku tak datang skolah. Cehhhhhhhhhhh
whtever apa2 pun tknak form 4 -.-!! 


  Ngeee nak cerita apa lagi eh? Kalau tak cerita kang mahu tahun depan baru rajin nak update :P Hmhmhm haa korang dah beli barang sekolah *kata lah dah baru boleh geng* haa abaikan star tu. HAAHA ok nasib semua dah siap *excited sangat pun tak boleh-,-* bukan apa, mak aku ahh suruh beli awal2 k. Haihh tak ada masa nak beli awal2 ohh~ takpalah, tinggal buku tulis je belum beli lagi. Punyalah malas kaki aku nak g sekolah nak ambik list buku. Haih kalau ada motor ke basikal ke best sikit nak jalan ^^ ok merepek dahhhh~ ok. 
  Haa nak bgi tahu nii. I'm taken now! *bunyi cengkerik* haaa bukan apa toq just nak bagi tahu, manalah tau mamat2 perasan mana dah berkenan dekat aku *muntah pink* hahaaha yela2 whtever :P Ha nak tahu tak siapa yang berani cuba meragut hati jantungku ini? *cehh* orangnya adalahh *bunyi dram* haaa orangnya adalahhhhhh................ Hmm tak yah ahh bagi tahu *orang2 baling tomato* ehh yela2 aku bagi tahu. Nama dia Muhamad Ashraf, orang2 panggil Acap a.k.a kicap je xD haahha dia ni ghupa ghupanya suka aku dari umur 5 tahun :O aku dah tahu lama dah, just mlas nak buat tahu. Bukan apa acah2 jual mahal :DD hewhew dia kata start aku pindah sini dia dah suka aku dah *masa umur lima tahu* bila dikira kira dah 10 tahun lah ye xD dia first couple pun dengan aku -.- apa citaaa? Ayoyo takpalahh, taklah over mcm orang yang dah pernah couple beribu kali right? HAHA lol :P bila dikira2 sudah 7bulan 225 hari kita orang bersama. Acecech kitaorang nama je tempat tinggal yang sama dn dkt, tapi masing2 palau. Malulah katakann, kawan dah bertahun tetiba couple mana tak malu. Kalau boleh kalau jumpa nak pakai topeng woi!! Haha kalau terjumpa masing2 pandang tempat lain xD yela dalam msg gila lah sweet, depan2? Hampehh xP hehehe malu weiii!!! Dia dah ah pemalu tahap babun, kalau aku ada lah jentle sikit :P *Muntah pelangi* yang penting keluarga dia sporting gila beb!! Mak dia p bawak aku jalan2 g Melaka dah berapa kali dah. Duit 1 sen $ pun tak bawak. Hehee wa sayang dia dan keluarga dia. HAHAAH haritu lagi ah umi dia panggil aku "MENANTU" Heh? Menantu hantu adalah xD nvm~ korang nak tahu tak ayat Acap yang menbuatkan aku sayang gila2 punya dkt dia? Ha ayat dia mcm ni " Orang hrap dia yg pertama dan yg terakhir buat orang" Ok ayat tu buat aku ingat sampai sekarang :') aku tahu lah dia cinta kedua aku xD sorry gila, kalau orang thu orang couple dari dulu lgi taw! HAHAAHAH!! Macam tak percaya je, dah 15 tahu aku hidup baru 2 kali couple xP aku ni gila sikit :D Wht ever never mind. Oh k lah sampai sini jelah kot. Penat ah nak type. Pening arr *ayat Shuib* haahaha okey2 byebye skalker :* see you next year. Btw HAPPPY NEW YEAR guysssssss "2014, I hope I will be stronger enough to face everything" hmm harap aku akan lebih kuat menempuh segala dugaan yang Allah bagi :') dan semoga dipanjangkan umur keluarga, sedara mara dan kawan2 :) bye Assalamualaikum <333



                    p/s: Maaf kalau ada typo. Semua manusia tak sempurna :P














Older Post